Βοήθεια

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε


Είμαστε δίπλα σας σε κάθε σας βήμα, πριν - κατά τη διάρκεια - και μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Οτιδήποτε σας απασχολεί σχετικά με το προϊόν που σας ενδιαφέρει, την καταχώρηση ή πληρωμή της παραγγελίας σας ή αναφορικά με την εγγύηση κάποιου προϊόντος, παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

  • Μπορείτε να μας καλείτε καθημερινά στο 215 535 0800 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 19:00)
  • να στέλνετε τα e-mail σας στο support@ekos.gr
  • ή να επισκεφθείτε τη σελίδα με απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις FAQ

Δημιουργία Λογαριασμού στο Ekos.gr

Ο χρήστης αφού επισκευθεί το Ekos.gr επιλέγει την ένδειξη Λογαριασμός που βρίσκεται άνω δεξιά της κάθε σελίδας.

  • Ύστερα από την ένδειξη Νέος Πελάτης και την περιγραφή των πλεονεκτημάτων για την δημιουργία προσωπικού λογαριασμού στο Ekos.gr, επιλέγει την ένδειξη στο κόκκινο πλαίσιο η οποία αναγράφει Συνέχεια.
  • Έπειτα ο χρήστης καλείται να συμπληρώσει την φόρμα πληροφοριών για να πραγματοποιηθεί η δημιουργία λογαριασμού. Υποβάλει τα προσωπικά του στοιχεία, την διεύθυνση, πληκτρολογεί έναν προσωπικό κωδικό στο σύστημα λογαριασμού( password) και δέχεται ή όχι να εγγραφεί στην λήψη ενημερωτικών δελτίων (Newsletter) από το Ekos.gr. Σε κάθε περίπτωση υποχρεούται να συμπληρώσει τα πεδία που φέρουν την ένδειξη κόκκινου αστερίσκου (*).
  • Εν συνεχεία αφού διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης (Privacy Policy), κάνει κλικ στο κόκκινο πλαίσιο Συνέχεια και ολοκληρώνει την εγγραφή του.
  • Πλέον μπορεί να συνδεθεί με τον λογαριασμό e-mail σαν όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password) που δήλωσε κατά την εγγραφή του.


Πως πραγματοποιείται μία παραγγελία

Η παραγγελία μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:

Α) Ηλεκτρονικά:

  • Αφού επιλέξετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει μέσω της επιλογής Αναζήτησης ή από τη στήλη Κατηγορίες κάνετε προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι αγορών.
  • Στη συνέχεια, για να πραγματοποιήσετε την Αγορά του προϊόντος κάνετε κλικ στην ένδειξη Ταμείο που βρίσκετε στο άνω μέρος της σελίδας. Η αγορά μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με τη δημιουργία λογαριασμού στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, είτε ως απλός επισκέπτης, όπου κάθε φορά θα πρέπει να συμπληρώνονται τα προσωπικά σας στοιχεία.
  • Ακολουθεί η επιλογή τρόπου αποστολής και τρόπου πληρωμής.
  • Τέλος, αφού γίνει αποδοχή των Όρων Χρήσης του site, πατάτε την αντίστοιχη ένδειξη για την ολοκλήρωση την παραγγελία σας.

Αφού συμπληρώσετε όλα τα απαραίτητα πεδία για την πραγματοποίηση της αγοράς, θα εμφανιστεί στην οθόνη η ένδειξη "η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί" ενώ ταυτόχρονα θα λάβετε στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο ένα e-mail με τον αριθμό της παραγγελίας.

Β) Τηλεφωνικά:

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και τηλεφωνικά στο 215 535 0800 προκειμένου να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας. Ένας συνεργάτης μας από το εμπορικό τμήμα θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει.

Αν πραγματοποιήσετε την καταχώρησή σας τηλεφωνικά, θα πρέπει να λάβετε άμεσα το e-mail με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας (Αριθμό παραγγελίας, προϊόντα, ποσά κτλ).

Αν δεν λάβετε e-mail καταχώρησης παραγγελίας εντός 2 λεπτών από την παραγγελία σας, το πιθανότερο είναι οτι δεν έχει προχωρήσει για κάποιο λόγο η παραγγελία σας ή ότι έχει καταχωρηθεί διαφορετικό e-mail account. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την άμεση επίλυση του προβλήματος.


Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να συμβουλευτείτε το FAQ της ιστοσελίδας μας ή να μας καλέσετε στο 215 535 0800.